Jeigu nemaža dalis lankytojų Jūsų internetiniame puslapyje užsukę nepraleidžia daug laiko ir po vieno karto apsilanko negrįžta – tokiu atveju reikia ieškoti priežasčių, kurios atgraso nuo lankymosi jame. O priežasčių gali būti labai daug, tad tik kompleksinis jų vertinimas, lygiai taip pat kaip ir kitų priemonių įtraukimas, garantuos, kad galiausiai džiaugsitės ne tik sulaukęs naujų klientų, tačiau taip pat ir išlaikęs senus.
O ką daryti, kad klientai pas Jus vis grįžtų? Pasinaudoti remarketingo galimybėmis, kurios suteikia galimybę kiekvienam tapti kur kas labiau žinomu, kur kas populiaresniu, galiausiai, suteikia galimybę būti laimingesniu, kad gausite tai, ko Jums reikia.
Kaip paskatinti naršytojus sugrįžti?
Daugelis žmonių teigia, kad labiausiai juos erzina įkyri reklama, kurios metu tarsi per prievarta brukama tam tikra informacija, skatinama pirkti ir teikiami tokie pasiūlymai, kurie ne visada realiai atitinka poreikius. Pakartotinė rinkodara (remarketingas), šiuo atveju, geras pasirinkimas, kadangi siūlomos konkrečiai tokios prekės, kurios jau domino naršytoją. Taigi, daugelių atveju jis ne tik pirks, tačiau ir liks dėkingas, kad jam bus pateiktas konkretus pasiūlymas.
Žinoma, reikalingas detalus strategijos sudarymas, kadangi viskas labai paprasta atrodo tik viršutiniame lygmenyje.
Informacijos gavimas – būtinas
Remarketingas ne tik padeda padidinti pardavimus, tačiau taip pat ir burti lojalių klientų ratą. Dažniausiai puslapyje apsilankę asmenys nepalieka apie savo jokios info, o tai skiriant pinigus reklamai veltui išleisti pinigai.
Daugelis užsukęs neatlieka jokio veiksmo, tik apsidairo puslapyje:
· Nenuperka jokios prekės arba paslaugos;
· Nepasirenkama gauti naujienlaiškio;
· Nepildo jokių kontaktų formų;
· Ir neatlieka jokių kitų veiksmų.
Tai, verslui, žinoma, žalinga, kadangi investuojami reklamos pinigai – tirpsta ne naudingai. Šiuo atveju remarketingas ir padeda užsitikrinti, kad bus maksimaliai išnaudojami investuojami pinigai.
O kodėl neperkama ir nepasinaudojama kitomis svetainės galimybės? Priežasčių gali būti gana daug. Dažniausias taip pat išskirti galima.
· Žinoma, gana dažna priežastis yra paprasčiausias skubėjimas. Tokiu atveju remarketingas ypač atsiperka.
· Taip pat dažnai apsilankoma ne darbo valandomis, kai nesuteikiama norima konsultacija.
· Kai kuriais atvejais klientas gali užmiršti, kad ieškojo tam tikros prekės ir paprasčiausiai apie j nepriminus – nebeperka jos.
· Neperkama tokiu atveju, kai vienu metu atliekama daug darbų ir mintyse tikina, kad vėliau prekė bus išanalizuota. Deja, pamirštama...
Labai daug skirtingų priežasčių lemia, kodėl žmonės ieško, tačiau neperka. Ir būtent remarketingas padeda atsiminti veiksmus, kurie buvo atlikti. O tai yra naudingas ne tik verslininkui, tačiau ir pačiam žmogui.
Taigi, ne veltui kukliai sakoma, kad remarketingas yra puiki galimybė „parduoti iš antro karto“. Kadangi ši reklamos galimybė padeda susigrąžinti net iki 50 procentų naršytojų – įvertinkite, kokie dideli skaičiai yra pateikiami, juolab, kokia didelė tikimybė, kad pardavimai bus sėkmingi.
Svarbiausia, žinoma, pasirinkti tinkamiausią strategiją, kurios remarketingo variacijose taip pat labai įvairios. Štai todėl reikia rinktis gerą specialistą, kuris nuoširdžiai atsakytų į visus klausimus ir padėtų tinkamai pasiruošti labiausiai tinkamą strategiją. Jos vieningai gali būti labai įvairūs ir dažniausiai kinta priklausomai nuo kiekvienos situacijos atskirai. Štai todėl kuo daugiau skirtingų variantų bus apgalvojama – tuo ir poreikiai bus labiau patenkinami, leis džiaugtis rezultatais, kurie ne tik atitiks, tačiau net ir pranoks poreikius, leis uždirbti kuo daugiau.