Apie odontologo paslaugos prieinamumą. Ir vėl!

Į redakciją paskambinęs alantiškis Algirdas Jakutonis negailėjo kritikos Molėtų pirminės sveikatos priežiūros centro registratūros darbui. Mat vyriškis, ir iš "Vilnies" žinantis, jog dėl registracijos pas odontologus reikia skambinti trečiadieniais nuo 7 iki 8 val., niekaip negalėjo prisiskambinti. Pasak Algirdo, niekas nekėlė ragelio nei vieną, nei antrą trečiadienį. "Kam tuomet skambinti - arba S. Žviniui (merui - red.), arba į redakciją, - pasidarė išvadą alantiškis, prašydamas paaiškinti, kas čia per netvarka, nes skambinęs ir mobiliuoju, ir laidiniu telefonu, tad sakyti, jog ne viskas gerai su jo telefonu, negalima - nors jau atsilieptų..."
Molėtų PSPC direktorė Eglė Bareikienė, išgirdusi jai užduodamą klausimą, tik atsiduso - ir vėl...
-Jau ne kartą aiškinau visiems rajono gyventojams ir susitikimuose, ir pokalbiuose, ir interviu, ir telefonu, kad ieškome paties optimaliausio sprendimo dėl odontologų teikiamos pagalbos, - kalbėjo direktorė.- Išeities, kad būtų patenkinti visi prie įstaigos prisirašę pacientai, nerasime, kol bus toks finansavimas. Tai - ne centro nenoras padėti klientams, tai - visos šalies problema. Mūsų PSPC 16 tūkst. žmonių priklauso 3,75 etato odontologo. Mes iš savų lėšų išlaikome dar dalį etato. Tad šiandien turime 4 stomatologus. Per savaitę kiekvieną trečiadienį telefonu išdalijama 50 - 60 talonėlių. Gydymas danties tęsiamas tik tada, kai gydytojas mato, jog tai yra būtina ir užrašo antram vizitui. Kitokių paskyrimų dėl vizitų patys gydytojai nedaro. 
PSPC direktorė lyg pati savęs klausė, kas čia darosi, juk anksčiau šioje įstaigoje tebuvo du stomatologų kabinetai, ir niekas nereiškė pretenzijų, skundų, kaltinimų. Dabar gi - vos ne kasdien pilami kaltinimai, o pastangų dedama daug. Jau baigiamas įrengti šiuolaikiškas 4 stomatologo kabinetas, ir vis dar negerai.  
 

Daugiau skaitykite „Vilnies“ nr. 20 kovo 10 d.

 

Komentarai 

Komentarų nėra

Rašyti komentarą



Apsaugos kodas
Įveskite atsakymą