Sparčiai daugėjant prekybos centrų visoje Lietuvoje, didėja jų konkurencija. Siekiant pritraukti kuo platesnį klientų skaičių, prekybos centrai parduodamoms prekėms taiko įvairias akcijas, nuolaidas ir specialius pasiūlymus. Tačiau skirtinguose miestuose įsikūrę tie patys prekybos tinklai daugeliui būtiniausių prekių taiko skirtingus kainų tarifus. Ar gali būti, jog esant mažesnei prekybos tinklų konkurencijai mieste ne visuomet atsižvelgiama į pirkėjų perkamąją galią, o kainos yra koreguojamos? Molėtuose veikia didieji prekybos tinklai "Maxima", "Norfa", "Iki". Kaip mus informuoja savo atliktu tyrimu pasidalinusi BVRG agentūra, kai kurios maisto prekės mūsų miesto prekybos tinkle "Maxima" tampa panašios į prabangos produktus, kuriuos įsigyti čia kainuoja brangiau negu šalies sostinėje.
Daugiau skaitykite „Vilnies“ nr. 27 balandžio 4 d.