Juokaudami galime pasakyti, kad vienas mūsų tautos pomėgių yra piktintis valdžia, oru ir keliais. Tačiau bent jau šalies kelių neturėtume labai peikti – pavyzdžiui, vieninteliai Baltijos šalyse turime automagistralinį kelią. Prie Vilnių su Klaipėda jungiančio kelio statybos reikšmingai prisidėjo daugiau nei du dešimtmečius Lietuvoje sėkmingai veikiančios kelių ir tiltų statybos bendrovės UAB „Fegda“ ir UAB „Tilsta“. O šiais metais mūsų įmonės rekonstravo Vilnius–Kaunas kelią, kuris pagaliau gavo autostrados statusą. Turbūt sutiks kiekvienas, kad kokybiškai sukurti tokius didelius ir sudėtingus objektus gali tik bendrovės, sukaupusios rimtą patirtį ir subūrusios tvirtas komandas.
Jau aštuoniolika darbo metų UAB „Fegdoje“ skaičiuojantis kelio darbininkas Rolandas Jaraminas dalijasi savo patirtimi. Jis sako, kad kitos bendrovės darbo sąlygomis neprilygsta „Fegdai“, todėl niekam nepavyko jo išvilioti kitur. „Turiu darbo sąlygas tokias, kokios turėtų būti kiekvienoje kelių statybos įmonėje. Sušlapus aprangai gali ją išsidžiovinti vagonėlio džiovyklėje. Ar kai karščiai buvo šią vasarą – atsivėsinti per pertrauką vagonėlyje su kondicionieriumi. Mūsų darbas lauke, bet man patinka – aš neįsivaizduoju, kaip žmonės patalpose išsėdi visą dieną“ – pasakoja R. Jaraminas.
Anot R. Jaramino, ištikimai ilgus metus dirbti vienoje įmonėje paskatina ir atpildas, kai už atliktus darbus gauni ne tik deramą atlygį, bet ir gali pasididžiuoti nuveikęs rimtus darbus: „Važiuoju kasdien į darbą savo statytu keliu ir džiaugiasi širdis, kitam gali pasigirti. Kiekvienam smagu žiūrėti į gerai atliktą savo darbą“, – džiaugiasi darbininkas.
Daugelis UAB „Fegda“ ir UAB „Tilsta“ darbuotojų šiose įmonėse skaičiuoja daug geros patirties metų. Tačiau devintus metus UAB „Fegdoje“ dirbantis darbų vadovas Tadas Lukšas sako, kad senbuviu dar nesijaučia, nes nuolat mokosi. Didžiausiu privalumu darbe įvardina profesionalius ir bičiuliškus bendradarbius. „Stiprus kolektyvas – būtina dideliems darbams. Tilstoje statome sudėtingus bei įdomius objektus ir nežinau vietos, kur dirbti man būtų įdomiau. Tokioje komandoje ir pats nestovi vietoje, tobulėji. Darbuojamės komandose iki dešimties žmonių, bendraujame ir susitinkame po darbų. Mes, pavyzdžiui, mėgstame motociklais pasivažinėti“, – sako darbų vadovas T. Lukšas. Pasak jo, vakarietiškos darbo sąlygos, aukšti darbų saugos standartai ir šiuolaikiškos technologijos kelių statybos sektorių paverčia vis patrauklesne darbo vieta.
Anksčiau buvo įprasta, kad kelių ir tiltų statybos sektoriuose dirbo išvien vyrai. Dabar riba tarp moteriško ir vyriško darbo vis labiau ištrinama, tad kelių statybose galima sutikti ir moterų. Todėl UAB „Tilsta“ ir UAB „Fegda“ prisijungti į kolektyvus kviečia ne tik vyrus, bet ir moteris iš visos Lietuvos. Modernios augančios įmonės yra mechanizuotos, rankomis atliekamo darbo mažėja, o su technika išmokti dirbti gali kiekvienas norintis.
UAB „Fegda“ ir UAB „Tilsta“ išsiskiria iš kitų įmonių vykdomais objektais visoje šalyje. Prieš metus baigta sankryžos su Liepkalnio g. ir Minsko pletu rekonstrukcija Vilniuje. Dabar vairuotojai gali džiaugtis keturių eismo juostų keliu, nebevėluoti į darbus aplinkiniuose rajonuose ar važiuoti paslidinėti nesusigadinus nuotaikos dėl spūsčių. Suprantama, kad be žmogaus indėlio didelių darbų neatliksi, tad įmonės kviečia prisijungti į komandą ir žada ne tik geras ir saugias darbo sąlygas, bet ir draugišką kolektyvą.
Todėl kviečiame Vilniaus apskrities gyventojus, darbščius ir tvirtus, prisijungti prie UAB „Tilsta“ ir UAB „Fegda“ komandų. Įmonės užtikrina gerą atlygį, padengia kelionės išlaidas vykstantiems iš regionų, suteikia nakvynę Vilniuje, Kaune, arba regione kur yra vykdomas objektas. Bendrovės didelį dėmesį skiria darbų saugai ir patogioms darbo sąlygoms.
Daugiau info: http://www.fegda.lt/lt/karjera; https://www.tilsta.lt/lt/karjera
Susidomėjusiems kontaktuoti: personalas@fegdagrupe.lt