Ežerų žvejybos muziejus ekspoziciją papildė interaktyviomis pramogomis

Mindūnuose veikiantis muziejus į savo ekspoziciją integruoja ir išmaniąsias technologijas. Pirmuoju parodos skaitmenizavimo žingsniu taps "Smarter Museum" ir "SneakyBox" bendro darbo vaisius - aplikacija, skirta jaunesniajai muziejaus lankytojų auditorijai.
Naujoji muziejaus aplikacija, skirta išmaniesiems įrenginiams, leis jauniesiems muziejaus lankytojams atlikti net 10 skirtingų užduočių, kurios reikalaus panaudoti ne tik žaidimuose įprastai reikalingą greitą reakciją, loginį mąstymą, bet ir žinias iš ekskursijos po muziejų. Žaidimas vyksta pačiame muziejuje. Tarp eksponatų yra išdėlioti specialūs "švyturėliai", iš kurių, priėjus su savo išmaniuoju įrenginiu, gaunamas signalas, kad būtų atrakintas naujas žaidimo lygis. Meninio stiliaus žaidimai sukurti taip, kad lavintų atmintį ir skatintų žaidėją mąstyti. 
-Tikimės, kad Ežerų žvejybos muziejaus mobili aplikacija taps netikėtų ir malonių atradimų pradžia, praktiškai ir kūrybiškai supažindinanti su ežerų žvejyba, lavinanti ir ugdanti vaizduotę, skatinanti holistinį pažinimą,- dalinosi mintimis muziejaus direktorė Viktorija Kazlienė. 
Paklausta apie tolesnius skaitmenizavimo planus, muziejaus vadovė šypsojosi: "Idėjų turime. Tai liudija Molėtų krašto muziejaus laimėtas IDĖJŲ MUGĖS - geriausių 2014 metų edukacinių programų - konkursas LITEXPO vykusioje 4-ojoje mokyklų įrangos, mokymo priemonių ir technologijų parodoje MOKYKLA 2014. Dabar svajojame praturtinti ekspoziciją judančiomis, kalbančiomis silikoninėmis žuvimis, kurias lankytojai galėtų valdyti savo mobiliaisiais įrenginiais. Susirinkome gausybę informacijos, sukaupėme pakankamai išteklių būsimo projekto įgyvendinimui. Džiaugiamės, kad šiam projektui Lietuvos kultūros taryba skyrė penkiolikos tūkstančių eurų finansavimą".
Žaidimą kūrusios komandos vadovas Liudas Ubarevičius antrino muziejaus vadovei sakydamas, kad tokių interaktyvių pramogų tikrai daugės ir vis daugiau tradicinių įstaigų savo veiklą sieks skaitmenizuoti, taip patraukdamos naujosios kartos dėmesį. "Manau, kad šviečiamojo stiliaus mobilioji aplikacija yra puikus būdas skatinti naujosios kartos įsitraukimą į edukaciją. Mokymasis išmaniųjų technologijų pagalba jau ne už kalnų, ir ši aplikacija yra tik to įrodymas," - kalbėjo L. Ubarevičius.
 

Daugiau skaitykite „Vilnies“ nr. 32 balandžio 21 d.

 

Komentarai 

Komentarų nėra

Rašyti komentarą



Apsaugos kodas
Įveskite atsakymą