Kadencija baigiasi - nieko naujo

Virusas įsisuko ir tarp tarybos narių. Pasak mero S. Žvinio, praėjusį ketvirtadienį nuotaikingai pradėjusio vieną iš paskutinių šios kadencijos tarybos posėdžių, sakė, jog dešinieji arba susirgo, arba gal jau rengiasi rinkimams...
Pradėta nuo Kontrolės komiteto ataskaitos. Kadangi šio komiteto pirmininkas ir pavaduotojas taipogi serga, trumpą veiklos ataskaitą tarybai pateikė jos narys D. Daškevičius, sakęs, jog komitetas jo kompetencijoms priskirtą darbą vykdė, aktyviai bendradarbiavo su savivaldybės kontroliere. J. Balčiūnas, sakydamas, jog komitetui savo veiklose yra dar kur tobulėti, siūlė pritarti ataskaitai, kas ir buvo padaryta.
Viešieji darbai. Statybos ir vietinio ūkio skyriaus vyr. specialistui S. Narkevičiui pristačius rajono savivaldybės laikino pobūdžio viešųjų darbų, teikiančių socialinę naudą vietos bendruomenei, skirtų padėti ir plėtoti vietos bendruomenės socialinę infrastruktūrą, sąrašą 2015 metams  bei viešųjų darbų programą, pateikta dar ir informacija, jog šiemet tokiems darbams tenka šiek tiek daugiau lėšų, nes padidėjo minimalus darbo atlygis, akcentuota, jog programa vykdoma kartu su Darbo birža, kurioje registruota 1416 bedarbių, kas sudaro 12,1 proc. nuo visų rajono dirbančiųjų. S. Narkevičius sakė, jog į viešuosius darbus numatoma įdarbinti 233 bedarbius, kuriems, skaičiuojant po minimalios algos išmoką (300 eurų), bus išmokėta 213 tūkst. eurų. Viešieji darbai yra vykdomi vasario - gruodžio mėnesiais. Jie yra apmokami valstybės (60 proc.) ir savivaldybės (40 proc.) lėšomis. Klausiamas, kas atsako už dirbančiųjų darbų saugą, vyr. specialistas sakė, jog darbams atlikti yra vykdoma darbdavių apklausa, jiems ir tenka visa atsakomybė. Akcentuota ir tai, kas įvykusiame susirinkime Utenos teritorinėje darbo biržoje buvo pabrėžta, kad nebūtų dirbami tie viešieji darbai, kurie priklauso savivaldybės funkcijoms. Beje, mūsų rajonui iš visų apskrities rajonų viešųjų darbų programai skiriama mažiausiai lėšų - jos yra proporcingos bedarbių skaičiui.
Komunalinių atliekų tvarkymo sistema. UAB "Molėtų švara" ir toliau pavestos komunalinių atliekų tvarkymo sistemos organizavimo funkcijos. Mat, kaip žinia, rajono savivaldybė turi pagrindinį bendrovės akcijų paketą, kas leidžia minėtas funkcijas vykdyti pavesti savivaldybės įsteigtam juridiniam asmeniui, šiuo atveju - UAB "Molėtų švara".
"Žvejybos rojaus" sutartis. Pritarta jungtinės veiklos sutarties su LR Aplinkos ministerija, įgyvendinant projektą "Žvejybos rojus" pasirašymui. Prieš du mėnesius priimtas sprendimas dėl sutarties, kurioje buvo nurodyta daugiau partnerių, neteko galios. Tačiau S. Žvinys iš karto pabrėžė, jog partnerių galės būti daug, tik su jais bus pasirašytos atskiros sutartys, į jas neįtraukiant ministerijos. V. Valasenkienė teiravosi, ar tretiesiems asmenims, norintiems tapti partneriais, bus organizuojami konkursai, atsakyta, jog partneriai turi ateiti patys su savo paslaugų pasiūlymais, kelias nebus uždarytas nei vienam. Nesvarbu, ar tai bus prekybos žvejybos įrankiais, ar kaimo turizmo paslaugų teikimo, ar dar kitos vizijos įgyvendinimui reikalingos paslaugos ir verslai. Jų galės būti daug ir įvairių. Reikėtų suprasti, kad partnerių bus laukiama atviromis durimis, kad tik jie ateitų, net nekalbant apie konkursus.
Neteko galios. Prieš du mėnesius rajono tarybos priimtas sprendimas, kuriuo patvirtintas Molėtų rajono savivaldybės laidojimo ir kapinių lankymo, bei priežiūros tvarkos aprašas, neteko galios po Vyriausybės atstovo Utenos apskričiai pastabų. Pasirodo, savivaldybė neturi savo teritorijoje esančių kapinių planų, todėl negali būti ir tvarkos jose aprašo. Tik parengus ir pasitvirtinus savivaldybės teritorijoje esančių kapinių planus, galės būti rengiamas ir tvirtinamas naujas aprašas. Tokie veiksmai sako, jog administracijos Teisės skyriuje, prieš sprendimus teikiant tarybai tvirtinti, nepadaromi namų darbai. Mat net ir meras pripažino, kad "bet koks naikinimas nėra geras dalykas..."
 

Daugiau skaitykite „Vilnies“ nr. 10 vasario 3 d. 

 

Komentarai 

Komentarų nėra

Rašyti komentarą



Apsaugos kodas
Įveskite atsakymą