Gėlių pardavimų pasikeitimai po karantino

Karantinas skaudžiai kirto įvairiausioms verslų nišoms. Daugelis verslininkų buvo priversti stabdyti savo veiklą, dėl ko daugybė darbingo amžiaus žmonių neteko savo pagrindinio pajamų šaltinio - to atgarsiai aidi iki šiol, kadangi darbuotojų įmonėse vis dar stipriai trūksta. Šis sudėtingas laikotarpis padarė įtaką daugeliui - nukentėjo ir restoranai, ir gėlių pardavėjai. Visgi, pastarosios srities atstovai teigia, jog sudėtingas karantino metas kai kuriems gėlių prekybininkams atnešė ir tam tikrų pliusų.


Karantino metu atsiradus kontaktinės prekybos bei paslaugų teikimo ribojimams, ėmė augti elektroninių parduotuvių populiarumas. Tą pastebi ir elektroninės gėlių parduotuvės „Gintarės Gėlės“ atstovė Dovilė, teigianti, jog karantino metu gėlių pristatymų į namus kiekis ženkliai išaugo.


„Šiuo metu prekybą vykdome tik internetu, kadangi fizinės parduotuvės neturime. Mūsų prekybos modelis gan paprastas ir populiarus tarp visų tipų virtualios prekybos vartotojų - klientai užsakymus atlieka per mūsų elektroninę parduotuvę. Mes paruošiame bei pristatome gėles tiesiai užsakovui.

geles3.jpg


Karantino metu pristatymų kiekis neabejotinai stipriai išaugo - vos spėjome suktis. Visgi, vos karantinui pasibaigus, užsakymų kiekis grįžo į pradinį lygį. Būtent dėl to akivaizdu, jog bent jau gėlių prekybos modelis kuriam laikui išliks tradicinio pobūdžio. Tai paskatino mūsų komandą pradėti ruoštis fizinės gėlių parduotuvės atidarymui, kuris įvyks greitu metu Vilniuje, Šeškinėje. Žinoma, tai netaps priežastimi nutraukti gėlių pristatymo veiklą - netgi priešingai,“ - pasakoja Dovilė.


Visgi, net jei gėlių bei kitų prekių ar paslaugų užsakymas į namus karantino metu gerokai išaugo, tai yra tik viena šių dienų realybės pusė. Šiuo sudėtingu laikotarpiu dėl jau minėtų kontaktinių veiklų ribojimų nemažai šeimos bei platesnio spektro švenčių paprasčiausiai neįvyko - o tai buvo skaudus kirtis floristams ir gėlių parduotuvėms. Nors įvairiausioms progoms skirtos gėlės atrodo neatskiriamos nuo dovanų, šiuo metu Naujamiestyje besirandančios gėlių ir dovanų parduotuvės Breto atstovas Edvinas teigia, jog karantino metu dovanų paklausa stipriai krito.

ge


„Breto pagrinde yra dovanų parduotuvė, tačiau mūsų prekių asortimentą papildo ir gėlės - gaminame puokštes, gėlių dėžutes, parduodame skintas gėles ir miegančias rožes. Būtent gėlių pristatymo paslauga karantino metu padėjo mūsų parduotuvėlei išgyventi - įvairių tipų dovanų pirkimas praktiškai sustojo, užsakymai buvo pavieniai.


Pastebėjome, kad pasibaigus karantinui gėlių pristatymo užsakymų kiekis sumažėjo, vadinasi, ir poreikis mažesnis. Dabar, pirkdami gėles, žmonės kartu perka ir dovanas bei atvirkščiai - grįžo balansas. Mes manome, kad gėlių pristatymo paslaugos poreikis ateityje tik augs, kaip ir visa likusi elektroninės komercijos dalis,“ - prekiavimo gėlėmis ir dovanomis puses atskleidžia Breto.lt atstovas.


Vilniaus gėlių parduotuvių atstovų žodžiais, pasibaigus karantinui parduodamų gėlių bei dovanų kiekis ima grįžti į įprastinius skaičius. Visgi, nerimas neslūgsta - naujos viruso atmainos grasina dar vienu karantino atnaujinimu, o tai reikštų dar vieną įtampos kupiną laikotarpį gėlių pardavinėjimo sektoriaus atstovams.

Komentarai 

Komentarų nėra

Rašyti komentarą



Apsaugos kodas
Įveskite atsakymą