SEO optimizavimas – ar jūsų svetainė tikrai draugiška Google?

Internetinėje erdvėje tūkstančiai svetainių, tarp kurių yra ir jūsiškė - kovoja dėl vartotojų dėmesio. Tačiau kai beveik 90% visų patirčių internete prasideda paieškos sistemoje (beveik be išimčių tai – „Google“), tai reiškia vieną. Jei jūsų svetainė nėra matoma Google, jūs internete praktiškai neegzistuojate. Na, o tam, kad taptumėte ir liktumėte matomi, reikia, kad svetainė būtų draugiška „Google“.

Tai pasiekti leidžia geros SEO paslaugos ir patikima SEO agentūra. Optimizavimas paieškos sistemoms - ne vien raktažodžių „prigrūdimas“ ir aprašymų sukūrimas. Į tai įeina daug sudėtingų judančių dalių. Vienos iš Baltijos šalyse pirmaujančių SEO agentūrų „Market Rats, UAB“ specialistai kviečia susipažinti su tuo, kas padeda svetainei tapti draugiška „Google“. 

SEO paslaugos – jų transformacija laikui bėgant

Seniau SEO paslaugos dažniausiai reiškė vieną: raktažodžių tankio didinimą ir masinį nuorodų pirkimą kataloguose bei portaluose. Šiandien tai - pernelyg primityvu ir netgi pavojinga. 

Moderni SEO agentūra teikia daug įvairesnes ir lankstesnes paslaugas. Nebėra tikslo apžaisti paieškos sistemos algoritmų. Dabar siekiama suprasti ir patenkinti galutinio vartotojo poreikius.

Šiuolaikinės SEO paslaugos daugiausiai susideda iš:

  1. Techninio audito. Ar svetainė greitai užkraunama? Ar ji pritaikyta mobiliems įrenginiams? Ar puslapių struktūra yra logiška ir lengva naršyti?

  2. Turinio strategijos kūrimo. Kokybiško, naudotojui vertingo ir unikalaus turinio kūrimas, atsakantis į konkrečius vartotojų užduodamus klausimus turi nepakeičiamą naudą SEO.

  3. Išorinių nuorodų (backlink) analizę ir kūrimą. Natūralaus ir autoritetingo nuorodų profilio kūrimas, rodo „Google“, kad jūsų domenas vertas pasitikėjimo. 

Kodėl geriausia kreiptis į SEO agentūrą, jeigu norite draugiškesnės svetainės?

Pasirinkti tinkamą partnerį šioms paslaugoms – tai pusė viso darbo. SEO agentūra yra ne tik darbų vykdytojas, o ir strateguotojas, kuris gali pamatyti visą vaizdą iš šalies bei sudėlioti konkretų veiksmų planą.

Savarankiškai įgyvendinti visus reikalingus optimizavimo veiksmus būtų sunku, ypač smulkesniems verslams, kuriuose turime labiau ribotus išteklius. 

Būtent dėl to vertinga sudaryti partnerystę su profesionalia SEO agentūra, kuri pasirūpins: 

  • Ekonomine nauda - jums nereikia samdyti specialisto į savo komandą arba skirti savo laiko optimizacijos darbams. Agentūra atlieka viską už jus.

  • Aukščiausio lygio žinių ir patirties panaudojimu - agentūros dirba su įvairių sričių klientais, todėl turi unikalių žinių ir įgūdžių, kuriuos gali pritaikyti jūsų verslui.

  • Prieiga prie profesionalios įrangos - kokybiški SEO įrankiai (pvz., Ahrefs, SEMrush, Screaming Frog) yra brangūs. Agentūra jau juos turi ir naudoja jūsų projekto analizei. Viskas įskaičiuojama į paslaugų kainą.

  • Strategiškas požiūris - agentūra ne tik taiso klaidas, bet ir kuria ilgalaikę strategiją, pagrįstą jūsų verslo tikslais ir rinkos tendencijomis. Todėl per laiką svetainė tampa geriau optimizuota ir draugiška „Google“

Kokias savybes turi turėti jūsų pasirenkamas SEO specialistas? 

Kai bendraujate su potencialiais paslaugų teikėjais, prisiminkite, kad geras SEO specialistas yra tiek kūrėjas, tiek techninio darbo guru. Tai nėra profesija, kurios žinių pasisemiama vieną kartą ir užtenka visam gyvenimui. „Google“ algoritmai keičiasi kelis šimtus kartų per metus, todėl specialistas privalo nuolat mokytis ir taikyti naujas žinias.

Tikras profesionalas turi pasižymėti šiomis savybėmis, nes tik jų pritaikymas leidžia klientų svetaines daryti Google-Friendly

  • Gebėjimas analizuoti didelius duomenų kiekius (srautus, pozicijas, naudotojų elgesį), matyti tendencijas ir daryti išvadas.

  • Specialistas turi suprasti, kaip veikia svetainės - nuo serverio parametrų iki JavaScript ir CSS. Be techninio SEO niekas neveiks. 

  • Gebėjimas sugalvoti unikalias turinio idėjas, kurios patrauks ir naudotojų, ir paieškos variklio šaltinių dėmesį natūraliai.

  • SEO profesionalas turi gebėti aiškiai paaiškinti sudėtingus dalykus klientui, kuris galbūt nėra tiek susipažinęs su SEO subtilybėmis. 

Išvada yra aiški - svetainės draugiškumas „Google“ šiandien laikomas investicija į ilgalaikę sėkmę internete. Nepakanka tik „padaryti SEO“. Reikia nuolat tobulinti, analizuoti turimus duomenis ir prisitaikyti prie pokyčių. Daugumai verslų, neretame žingsnyje kils klausimų ir abejonių. Tuomet laikas ieškoti profesionalios pagalbos, kur ir padės geriausi specialistai bei agentūros. 

Komentarai 

Komentarų nėra

Rašyti komentarą



Apsaugos kodas
Įveskite atsakymą