Pastaruoju metu ypatingai daug dėmesio skiriama asmenybės formavimosi aplinkybėms, bendrai sutariama, jog svarbiausi žmogaus gyvenimo pamatai dedami dar ikimokyklinėje įstaigoje, kur per žaidimus, bendravimą su bendraamžiais, o kartu tinkamai diegiamą ugdymo procesą ir kuriamas kūrybingas, savimi pasitikintis, pilietiškas žmogus. Dar daugiau - ugdymas turi būti neatsiejamas ir nuo besikeičiančios aplinkos, greitais žingsniais žengiančių informacinių technologijų, kurios vis labiau formuoja šiuolaikinio pasaulio viziją. Kad jau ikimokyklinukai turėtų būti supažindinami su informacinių technologijų teikiamais privalumais, įsitikinusi Molėtų vaikų lopšelio darželio "Saulutė" priešmokyklinės grupės auklėtoja Inga Barunova. Pašnekovė sako, kad jos darbas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje prasidėjo visiškai neplanuotai - ji, mamos paraginta, čia pavadavo atostogavusias auklėtojas. "Pirmas įspūdis išliko iki šiol - jis nebuvo pats maloniausias, kadangi teko susitvarkyti su grupėje buvusiais daugiau nei dvidešimt vaikų, nes vasarą buvo sujungiamos kelios grupės. Porą vasarų padirbau ir "užsikabinau", nes buvau padavusi dokumentus Vilniaus kolegijoje pradinių klasių mokytojos specialybės studijoms, ir man tai buvo savotiška praktika", - prisimena Inga.
Daugiau skaitykite „Vilnies“ nr. 37 gegužės 12 d.